” Laat jouw zaak bruisen met MYCCEP ”
Voor de B2B videocampagne van Coca-Cola Europacific Partners (CCEP) en Vlimse was het doel om PR in te zetten voor mediazichtbaarheid en publicaties in vakmedia. De campagne kent een strategische opzet met slogan “Laat jouw zaak bruisen met MyCCEP”. Het richt zich op horecapartners, to-go bedrijven en sportondernemers, en belicht de voordelen van het vernieuwde MyCCEP-portaal. Het doel was om deze voordelen visueel krachtig te communiceren en daarme nieuwe partners aan te trekken voor CCEP.
De positioneringsstrategie voor de B2B videocampagne van Coca-Cola Europacific Partners (CCEP) was gericht op het genereren van media-aandacht in vakmedia voor maximale zichtbaarheid. Het verhaal van de campagne werd opgebouwd rond 4 kernpunten:
Om de aandacht en publicaties te kirjgen in van marcom vakmedia, werd professioneel persmateriaal gecreëerd dat de essentie van de B2B videocampagne perfect weergaf. Dit omvatte::
Met een gefocuste pitch en inzet van een uitgebreid medianetwerk zijn er diverse publicties gegenereerd in toonaangevende marcomvakmedia .
De campagne behaalde goede resultaten: er kwamen diverse publicaties in Marcom vakmedia en het aantal gebruikers van het platform MyCCEP steeg aanzienlijk. Ook trok de campagne nieuwe partners aan. Onderstaande een overzicht.
Automated page speed optimizations for fast site performance