” Go PLAY! ”
De eerste meerjarige merkcampagne van Intertoys, ‘Go Play!’, werd gelanceerd op de allereerste International Day of Play. Het doel van deze 360-graden campagne is helder: jong en oud inspireren om meer te spelen. Spelen gaat verder dan alleen plezier maken—het verbindt generaties, bevordert persoonlijke groei en brengt mensen samen. De campagne zet Intertoys nog sterker neer als dé speelgoedspecialist en loopt tot eind 2025. Voor de campagne is een PR strategie opgezet, voor zichtbaarheid in media.
Voor de PR van de ‘Go Play!’ merkcampagne was het belangrijk om de boodschap breed te verspreiden en media-aandacht te genereren in zowel consumenten- als marcom-vakmedia. De aanpak was gebaseerd op vier kernpunten:
Om maximale media-aandacht te genereren, werd gebruik gemaakt van professioneel ontwikkelde PR-materialen die perfect aansloten bij de kernboodschap van de campagne. Dit omvatte:
Met een gerichte pitch naar toonaangevende media werd de campagne breed uitgemeten in vakbladen. De strategische benadering zorgde ervoor dat zowel de creatieve kant als de impact van de campagne werd belicht.
Meer weten over Intertoys? Bezoek de website