” ’Echte liefde verwelkt niet ”
Voor de Love Challenge, een creatieve Valentijnsdag-activatie van Intertoys en videobureau Vlimse, kwam het verzoek om PR in te zeten om brede media-aandacht te genereren en de merkpositionering van Intertoys te versterken. Met de focus op (jong)volwassenen was het doel om deze doelgroep te inspireren tot samen spelen. Het moet Intertoys positioneren als een verrassende bestemming voor originele Valentijnsdagcadeaus. De activatie daagde koppels uit om samen de LEGO Botanical-roos te bouwen — een creatieve relatietest die benadrukte dat spelen op elke leeftijd verbindend en betekenisvol kan zijn.
De PR-strategie was gericht op maximale zichtbaarheid en impact in toonaangevende marketing- en communicatievakmedia. Het plan draaide om vier pijlers:
Om de boodschap krachtig te communiceren, werd een breed scala aan PR-materiaal ontwikkeld:
Met een strategische pitch naar prominente vakmedia werd de Love Challenge onder de aandacht gebracht. De creatieve benadering en unieke positionering van de campagne kregen veel positieve aandacht in de pers.
De PR-inspanningen leverden sterke resultaten op:
Meer weten over Intertoys? Bezoek de website