Hotel Casa Aura Vejer, een betoverend boutiquehotel in Vejer de la Frontera in Andalusië, wilde meer zichtbaarheid voor hun hotel aan de Costa de Luz. Het richt zich daarbij op het hogere segment. De strategische keuze was om PR in te zetten met als doel: internationale media-aandacht genereren en bezoekers aantrekken die op zoek zijn naar luxe, cultuur en authentieke andalusische charme. Voor dit project is een uitgebreide PR-strategie uitgerold die bestond uit drie fases:
De positioneringstrategie benadrukt de betoverende sfeer, architectuur en locatie van Hotel Casa Aura Vejer voor de positionering naar de juiste media voor maximale zichtbaarheid. Het verhaal van Hotel Casa Aura Vejer werd zorgvuldig vormgegeven rond drie pijlers:
Om de aandacht van gerenomeerde internationale media te trekken is er er professioneel persmateriaal ontwikkeld dat de essentie van het hotel perfect weergaf. Dit omvatte:
Met een uitgebreid medianetwerk waar uit geput is en een gefocuste tactische aanpak naar media is Hotel Casa Aura Vejer in meerdere internationale toonaangevende media gepubliceerd.
De campagne zette Casa Aura Vejer internationaal op de kaart. Het hotel genoot niet alleen van een toename in boekingen, maar versterkte ook zijn positie in de media als luxe bestemming aan de Costa del Luz in Andalusië.
The Times
Uitgebreide review die het hotel positioneerde als een must-visit boutique hotel.
National Geograpic España
Casa Aura Vejer in de National Geograpic lijst van must-visit hotels in Cádiz
Meer weten over Hotel Casa Aura Vejer? Bezoek de website
Automated page speed optimizations for fast site performance